The Amazon Praha
  • Služby
    • Depilace
    • Kosmetika
    • Manikúra
    • Pedikúra
  • Ceník, Slevy a Benefity
    • Ceník
    • Předplacené Karty
    • Studentské slevy
    • Benefity a Poukázky
  • Rezervace
  • Dárkové poukazy
  • Obchod
  • Kontakty
  • Náš tým
  • Práce
  • Services
    • Waxing - Sugaring
    • Facials
    • Manicure
    • Pedicure
    • Massages
  • Prices, Discounts a Benefits
    • Price list
    • Prepaid Cards
    • Student discounts
    • Benefits and Passes
  • On-line Booking
  • Gift Vouchers
  • Shop
  • Find us
  • Our team
  • Blog
  • Služby
    • Depilace
    • Kosmetika
    • Manikúra
    • Pedikúra
  • Ceník, Slevy a Benefity
    • Ceník
    • Předplacené Karty
    • Studentské slevy
    • Benefity a Poukázky
  • Rezervace
  • Dárkové poukazy
  • Obchod
  • Kontakty
  • Náš tým
  • Práce
  • Services
    • Waxing - Sugaring
    • Facials
    • Manicure
    • Pedicure
    • Massages
  • Prices, Discounts a Benefits
    • Price list
    • Prepaid Cards
    • Student discounts
    • Benefits and Passes
  • On-line Booking
  • Gift Vouchers
  • Shop
  • Find us
  • Our team
  • Blog
Search by typing & pressing enter

YOUR CART


Pravidla a obchodní podmínky

I. Prohlášení obou stran

1) Společnost prohlašuje, že bude provádět služby v nejlepší možné kvalitě vedoucí k plné spokojenosti klienta s ohledem na jeho bezpečnost a  zajištění nerušeného chodu našich center.
2) Klient prohlašuje, že bude řádně plnit stanovené podmínky a pravidla. Dále se bude vždy držet našich pokynů zajištujících jeho bezpečnost a nerušený chod našich center.

II. Souhlas s podmínkami a pravidly

Klient souhlasí s podmínkami a pravidly The Amazon bez nutnosti potvrzení souhlasu způsobem: 
1) Vstupem do prostor jednoho z našich center
2) Vytvořením telefonické, nebo on-line rezervace
3) Koupí kreditů, poukazů, nebo zboží on-line

Podmínky a pravidla jsou volně k nahlédnutí na www.theamazon.cz.

III. Vytváření rezervací

1) Telefonické zadání rezervace je prováděno na telefonu uvedeného na www.theamazon.cz. Zaměstnanec přijímající rezervaci může požadovat vytvoření účtu klienta a klient se zavazuje k poskytnutí pravdivých údajů.
2) On-line zadávání rezervací je možné pouze registrovaným klientům. Klient se zavazuje, že nebude vytvářet rezervace, které nemůže vzhledem k zdravotnímu stavu nebo nedostatečné délce chloupků u epilací využívat. Dále nebude blokovat volná místa vytvářením vice než-li jedné rezervace pro stejná, nebo podobná ošetření v časovém rozmezí nižším než 15 dnů.
3) Klient nesmí zadávat rezervace ze svého on-line účtu pro jinou osobu.
4) Klient se zavazuje, že se dostaví na místo rezervace již 10 minut před započetím samotné rezervace.


IV. Rušení a změna rezervací

1) Telefonicky a to v pracovní době telefonické podpory. Povinností oznámení zrušení rezervace se rozumí pouze telefonický hovor, kde dojde k potvrzení zrušení rezervace zaměstnancem telefonické podpory.
2) On-line u registrovaných klientů. V nočních hodinách může ojediněle docházet k pravidelným údržbám systému, o kterých nemusí být klient předem informován. Povinnost zrušení rezervace tímto nezaniká.
3) Klient může změnit rezervaci na dřívější termín kdykoliv a nebo na pozdější termín a však nejméně čtyři hodiny před danou rezervací. Po uplynutí této doby nelze rezervace měnit. 
4) Zrušení rezervace klientem
a, nejméně dvanáct hodiny před danou rezervací. Po uplynutí této doby
bude účtován storno poplatek v hodnotě 50% rušené rezervace. Pokud nedojde k zrušení rezervace nejméně 10 minut před jejím začátkem a nikdo se na rezervaci nedostaví, vyhrazuje si provozovatel účtovat plnou cenu.
Dále si provozovatel vyhrazuje právo zablokovat účet klienta do vyrovnání tohoto poplatku.
b, pokud dojde k prodlení rezervace většímu nežli 30 minut. Toto však musí být oznámeno telefonické podpoře bez prodlení, pro zrušení rezervace bez poplatku.
5)  Zrušení rezervace provozovatelem
a, pokud se klient nedostaví 10 minut před termínem rezervace. Bude účtován storno poplatek.

b, v případě porušení stanovených podmínek a pravidel.
c, z důvodů technických, nebo provozních kdy nebude moci zajistit požadovaný standart služeb.

6 )  Změna rezervace provozovatelem
a, na základě organizačních změn a nebo z důvodu nemoci.
b, z důvodů minimalizace prodlev mezi rezervacemi může provozovatel upravit rezervaci s časovým posunem o 15 minut. O tomto posunu je klient informován pouze oznamovací SMS, nebo emailem.


V. On-line system

1) Poskytuje plnou kontrolu nad účtem klienta a eviduje historii návštěv, rezervace, platby, pohyby na předplacených kartách a jejich zůstatků.

2) Klient je povinen vytvořit/změnit přístupové údaje tak, aby zamezil jejich zneužití a nesmí je předávat jiným osobám.
3) Klient je povinen nahradit škodu v případě, že dojde na jeho účtě k vytvoření rezervace jeho chybou a nebo nesprávným používáním systému.
4) Poskytovatel není zodpovědný za škodu způsobenou klientovy v souvislosti s čerpáním kreditů a nebo čerpáním kreditů z předplacené karty, která by mohla vzniknout na základě znalosti přihlašovacího jména a nebo hesla jinou osobou.​
VI. Studentské karty

1) Poskytovatel akceptuje studentské karty uvedené na www.theamazon.cz a to pouze do 26 let klienta.  Tuto kartu je nutno registrovat on-line předem.
2) Klient prohlašuje, že je vlastníkem této karty a platnost karty je oficiálně potvrzena provozovatelem karet pro období na této kartě uvedeném. 
3) Klient je povinen se touto kartou prokázat u každé návštěvy v opačném případě mu bude sleva odmítnuta a bude požadována platba bez slevy.

VII. Předplacené karty

1) Pod pojmem předplacená karta je rozuměno kredit na účtě klienta, kterým lze platit za služby dle platného ceníku uvedeného na www.theamazon.cz.
2) Zůstatky kreditu jsou sdělovány klientovi při každé návštěvě na vyžádání. Přehled kreditů a jejich čerpání jsou volně přístupné na on-line účtu klienta.
3) Provozovatel si vyhrazuje právo odebírat kredit za vytvořené rezervace a nebo za poplatky vyplývající z těchto podmínek a pravidel a to bez dalšího  souhlasu klienta, neboť generálním souhlasem všeobecných podmínek souhlasí i s tímto.

4) Provozovatel si vyhrazuje právo změny cen založených na změně cen nákladu za ošetření.
5) Klient se může odvolat a podat žádost o vrácení kreditu v případě, že s čerpáním nesouhlasí. 

VIII. Využívání předplacených karet

1) Klient se zavazuje, že bude využívat karty pouze pro vlastní účely a nebude se snažit o poskytnutí výhod, nebo kreditu jiným osobám. 
2) Klient je povinen poskytnout poskytovateli při registraci pravdivé údaje jak jsou uvedené v průkazu totožnosti. Tyto budou kontrolovány při podezření zneužití karty. Bez předložení shodných údajů nebude možno kartu využít, nebo odblokovat. Jako průkaz totožnosti jsou akceptovány občanský průkaz, pas a nebo řidičský průkaz. Provozovatel nemá právo pořizovat kopie průkazů totožnosti. 
3) V den návštěvy našeho centra je klient při čerpání z předplacené karty povinen předložit průkaz totožnosti jinak mu může být čerpání zamítnuto a dlužnou částku bude muset uhradit v plné výši, bez nároku na slevu.
4) V případě, že klient poskytne provozovateli svou fotografii, která bude sloužit pouze k identifikaci klienta při čerpání kreditu nemusí, avšak může provozovatel průkaz totožnosti požadovat. 


IX. Zneužití karet

1) V případě zneužití karet si provozovatel vyhrazuje právo na zablokování předplacené karty a účtu klienta na dobu nezbytně nutnou pro prošetření zneužití.
2) Klient se zavazuje držet pokynů provozovatele po dobu tohoto šetření. 
3) V případě, že bude klientem nahlášeno zneužití karty, které nebude oprávněné, budou náklady na šetření celé situace účtovány klientovi s možností zrušení karty bez nároku na vrácení zbylého kreditu.

X. Zrušení předplacených karet

1) Klientem na základě neplnění závazku poskytovatele provozovat služby v městě, kde byla karta zakoupena a však povinnost provozování služeb se nevztahuje na externí služby.
2) Poskytovatelem v případě porušení podmínek a pravidel poskytovatele ze strany klienta. Zrušení karty je možné pouze bez nároků bonusů za již poskytnuté služby. Dále může být účtován administrativní poplatek až do výše 1500 Kč.


XI.Kredit

Je kreditem na účtu klienta, ze kterého je čerpáno při vytváření rezervací. Platnost kreditu je vždy jeden rok.


XII.Dárkové poukazy
1) Poukazy jsou vydávány jak ve fyzické také v elektronické podobě.
2) Klient je povinen chránit Poukaz před ztrátou, zničením a zneužitím. Provozovatel nenese odpovědnost za náhradu škody v případě, že právo spojené s Poukazem využije neoprávněná osoba, která se prokáže platným kódem poukazu. 

XIII.Reklamační řád
1) Reklamace musí být oznámena neprodleně Vaší terapeutce a následně emailem s přiloženou kopií dokladu o platbě.
2) Zákazník bude ohledně průběhu a následného vyřízení reklamace informován emailem, který uvedl při registraci a nebo on-line nákupu, pokud registraci u nás nemá.
XIV.Odstoupení od smlouvy 

1) Při online nákupu zboží
Odstoupení musí být oznámeno emailem a zboží musí být odesláno zpět na adresu odesílatele a to nejpozději do 14 dnů od doručení zboží. Náklady na přepravu zboží zpět k prodejci jsou hrazeny kupujícím. zaplacená částka bude vrácená klientovy stejným způsobem, jakým klient platbu uhradil a to nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží.
2) Při nákupu zboží v prodejnách
Zboží nelze vracet.
3) Při koupi kreditu
Zakoupený kredit lze vrátit na účet klienta pouze při doložení potvrzení o koupi kreditu. Při vrácení kreditu je účtován poplatek 5%.
4) Při koupi předplacené karty

Zrušení karty je možné pouze bez nároků bonusů za již poskytnuté služby. Dále může být účtován administrativní poplatek až do výše 1500 Kč.

XV.Od smlouvy nelze odstoupit:
1) U dárkových poukazů s prošlou platností.
2) U poukazů s určeným termínem, nebo časovým rozmezím k čerpání. 
3) U poškozeného, nebo otevřeného zboží kosmetických produktů a nebo produktů podléhajícím hygienickým pravidlům a podmínkám o vrácení zboží. 
4) U předplacených karet kde došlo k čerpání kreditu.
5) U zakoupeného kreditu, nebo předplacených karet kde den zakoupení je více než 14 dnů od dne žádosti odstoupení.


XIX.Osobní data

The Amazon shromažďuje tyto data klientů: jméno, příjmení, přihlašovací jméno, telefonní číslo a email. 
Tyto data jsou využívány k identifikaci účtu klienta, komunikaci s klientem a k zasílání obchodních a reklamních materiálů.
Naše firma nezpřístupňuje a nepředává data klientů třetím osobám, vyjma jejich uložení na serverech provozovatele rezervačního a emailového hostingového centra fitsystem, ecomail, a sms služba,  které jsou chráněna šifrováním a heslem.
Registrací v našem rezervačním systému udává klient souhlas ke zpracování dat a k zasílání obchodních a reklamních sdělení.​
Svůj souhlas může klient odvolat kdykoliv odvolat, zrušením svého účtu. Pokud došlo k vytvoření dluhu na tomto účtu, může tak učinit až po jeho vyrovnání.
 
XX. Poplatky

1) Pro případ, že klient poruší některou ze svých povinností uvedených v těchto podmínkách a pravidlech, vyhrazuje si provozovatel nárok na účtování smluvní pokuty do výše 3 000 Kč.
2) Uhrazením poplatku nezaniká povinnost klienta uhradit škodu, kterou provozovateli způsobil.
3) V případě sporů a požadavků klienta vedoucích k nutnosti provozovatele prošetřovat a dokazovat pravdivost údajů poskytnutých provozovatelem budou náklady s tímto spojené:
a, hrazeny provozovatelem v případě, že se prokáže pochybení z jeho strany
b, hrazeny klientem pokud se prokáže, že poskytnuté údaje provozovatelem byli pravdivé a klient o prošetření, nebo důkazy šetření požádal.
4) Poplatek je klient povinen uhradit neprodleně pokud provozovatel neuvede jinak.
5) Pro případ zpoždění klienta s úhradou jakékoliv platby sjednávají obě strany pokutu ve výši 2% dlužné částky za každý den prodlení, a to až do úplného uhrazení dlužné částky.

XXX. Práva a povinnosti klienta

1) Klient může využívat služeb nabízených provozovatelem v souladu s jeho zdravotním stavem. 
2) Klient je povinen dodržovat všechny podmínky a pravidla provozovatele a vždy poslechnout pokynů terapeutů a ostatních zaměstnanců zejména týkajících se dodržování požárních či bezpečnostních předpisů. 
3) Do prostor a v prostorách je zakázáno
a, vnášení zbraní, nebezpečných látek (zejména jedů, chemikálií, hořlavin, výbušnin apod.)
b, kouření a používání alkoholických látek a omamných látek jakož se v prostorách center pod vlivem těchto látek zdržovat. 
4) Klient je povinen dodržovat zásady osobní hygieny, chovat se v prostorách tiše a slušně, tak aby nerušil a neobtěžoval zaměstnance a ostatní klienty při jejich návštěvě centra.
5) Užívání hrubých, urážlivých a vulgárních slov je zakázáno. 
6) V případech týkajících se provozu centra a nebo chování v centrech jsou zaměstnanci oprávněni vyzvat klienta, aby sjednal nápravu a nebo neprodleně opustil centrum. 
7) Klient odpovídá za škodu, kterou provozovateli způsobil porušením některých z podmínek a pravidel nebo jiným svým chováním, ať již vědomým, nebo nedbalostním. 

XL. Z
ávěrečná ustanovení
1) Obě strany souhlasí, že email poskytnutý klientem slouží pro platnou a oficiální formou komunikace. Při nesprávném zadání bude korespondence a upozornění pokládána za doručené.
2) V případě ukončení provozu v daném městě se všechny platnosti kreditů mění ní na platnost 6 měsíců od odeslání tohoto oznámení.



Vladimír Lipa, IČO 74627856, Praha - Vinohrady, Nad Petruskou 2283/10, PSČ 12000, TheAmazon.cz@gmail.com, +420 777004087. pro poskytování kosmetických služeb.
Služby
Depilace
Kosmetika
Manikúra
Pedikúra
Ceny a Platby
Ceník
Předplacené karty
Dárkové poukazy
​
Studentské slevy
Benefity a Slevy
Vertical Divider
Rezervace
On-line rezervace
Pomoc s rezervací
​
Odblokování účtu
Ostatní
Kontakty
Náš team
Obchodní podmínky a pravidla
Práce
Volné pozice
Vertical Divider
Newsletter

​Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a budete první, kdo bude vědět o novinkách, speciálních nabídkách a akcích...  ​
Přihlásit

Services
Waxing
Facials
Manicure
Pedicure
Prices & Payments
Price list
Prepaid cards
​Gift vouchers
Student discounts
Benefity Discounts
Vertical Divider
Bookings
On-line booking
Help with booking
Unblocking account
Other
Contacts
Terms & conditions
Our team
Vertical Divider
Newsletter

Be the first to know about news, special offers and events ... 
Subscribe